L'escola obre les seves portes als pares i familiars dels alumnes perquè vinguin a fer representacions i actuacions. Els primers a participar han estat...
La Raquel, mare de l'Iker de la classe de les Llunes, que ens ha vingut a ballar Zumba
L'Evangelina, mare del Rafael de le llunes, que ens ha vingut a cantar unes coples.